Reklamacije

Korisnici tvrtke PPD - opskrba kućanstava d.o.o. svoje prigovore povezane s opskrbom plinom mogu uputiti u pisanom obliku.

Poštovani kupci,

Obavještavamo Vas da sukladno čl. 24 Općih uvjetima opskrbe plinom (NN 50/18), te čl.10 Zakona o zaštiti potrošača (NN 110/15), Vaše eventualne prigovore na postupanje i rad Opskrbljivača plinom u obvezi javne usluge možete podnijeti pisanim putem i to:

  • osobno – u poslovnim prostorijama društva
  • poštom – na adresu: PRVO PLINARSKO DRUŠTVO – OPSKRBA KUĆANSTAVA d.o.o., K. A. Stepinca 27, 32 000 Vukovar
  • e –mailom na sljedeće adrese:         
  • info@ppd.hr
  • racun@ppd.hr
  • potrosac@ppd.hr
  • prodaja@ppd.hr
  • putem tel/fax na broj: 032/ 450 961; 032/ 450-971

 

Pisani prigovor možete podnijeti i na obrascima za podnošenje pisanog prigovora koji se nalaze u našim poslovnim prostorijama i na našoj web stranici.

Odgovor na pisani prigovor dostavit ćemo u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora u pisanom obliku te Vas molimo da na prigovoru obvezno ostavite svoje kontakt podatke.    

plinko