Reklamacije

Korisnici PPD-a svoje prigovore povezane s opskrbom plina mogu uputiti u pisanom obliku.

Poštovani kupci,

Obavještavamo Vas da sukladno čl. 24 Općih uvjetima opskrbe plinom (NN 50/18), te čl.10 Zakona o zaštiti potrošača (NN 110/15), Vaše eventualne prigovore na postupanje i rad Opskrbljivača plinom možete podnijeti pisanim putem i to:

  • osobno – u poslovnim prostorijama društva
  • poštom – na adresu: PRVO PLINARSKO DRUŠTVO – OPSKRBA POSLOVNIH KORISNIKA d.o.o.
    K. A. Stepinca 27, 32 000 Vukovar
  • putem tel/fax na broj: 032/ 450 961; 032/ 450-971

 

Pisani prigovor možete podnijeti i na obrascima za podnošenje pisanog prigovora koji se nalaze u našim poslovnim prostorijama i na našoj web stranici www.ppd.hr.

Odgovor na pisani prigovor dostavit ćemo u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora u pisanom obliku te Vas molimo da na prigovoru obvezno ostavite svoje kontakt podatke.

plinko